Labda Csomag by p0MeL0 Importálása

Szerző: Quaresma
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Labda Csomag by p0MeL0 Importálása Importálása

Ha megnézed a tömörített fájlt, találsz benne két könyvtárat. Egyik neve 0_text, a másiknak pedig e_text. A 0_text könyvtár tartalmát a 0_text.afs fájlba, az e_text könyvtár tartalmát az e_text.afs fájlba kell importálni. Erre több lehetőség is van.

1. Tömörítsd ki azt a labdacsomagot.
2. Nyisd meg a Dkz Studio segítségével a 0_text.afs fájlt.
3. "Edit-Import all files" majd ott válaszd ki a 0_text könyvtárat. Lefut az importálás, ha jelzi, hogy egyes fájlokat nem tudott importálni, mert méretük nagy, akkor még a File-Save As parancs segítségével el kell mentened az AFS fájlt. Mentsd el mondjuk 0_text2.afs néven a játék dat könyvtárába, majd ha végzett, akkor nevezd át 0_text.afs-re, ezzel lecseréled a régi AFS-t az újra, amiben már a nagyobb fájlok is bent lesznek.
4. Ugyan ezt csináld meg az e_text könyvtárral is, csak ott az e_text.afs fájlt nyisd meg és az e_text mappát importáld....

Pár apróság a labda csomagokkal kapcsolatban:
A 0_text.afs fájlba importálja a labda textúráit a modell fájlokkal együtt.
Az e_text.afs fájlba a labda előnézeti képeit, valamint a labda neveket importálja a program.
Ami ebből következik: Van sok labda csomag, amihez nem raknak előnézeti képeket, meg neveket, csak a textúrákat a 0_text.afs fájlhoz. Ha ilyen csomagot telepítünk, akkor importálás után a labda választásnál semmi változást nem fogunk észlelni, maradnak a régi labda nevek, régi előképekkel. De meccset már az új labdákkal játszhatjuk le.

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára