Arckészítés 2009

Szerző: sirGalahad
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Arckészítés (PES 2009)


Szükséges programok:
Game Graphic Studio
POC 2009 1.0
Adobe Photoshop

Segédanyag:
BIN térkép
Arclista
Video


Első lépésként ki kell menteni a játékból az arcot amelyet le akarsz cserélni.
(nem árt ha az arc listából megnézed hogy egyáltalán mely játékos arcát akarod lecserélni…

Indítsd a Game Graphic Studio-t,majd nyisd meg játék cv06.img fájlt. (Alapból a C:\KONAMI\Pro Evolution Soccer 2009\img mappában található.) Mielőtt betöltené,felugrik két ablak,amely az AFS programra kérdez rá,de ezekre nyomj NO-t…
Keresd ki azt a fájl-t amely a lecserélendő arcot tartalmazza= Search file: ide írd be a számát,ezután betölti a képet-képeket. ( A számát meg tudod nézni az arclistából…
Kattintsunk az első képre,majd középen jobb gomb Save As, és válasszuk ki hogy hová akarjuk menteni .PNG formátumban. Ha jól csináltad akkor ezt kapod: „Textura has ben saved!”

Most indítsd a Photosop programot,majd nyisd meg az előbb kimentett képet és a játékos képét is amit be akarsz rakni.
Az eredeti képen valamely erős színnel jelöld meg a szemeket,orrnyílásokat,és a szájat is,majd a játékos képén miután magát az arcot kivágtad,másold-majd illeszd az eredeti képre.
Ha a színtömörséget csökented,akkor átlátszik az eredeti képen a szem,orr stb. kijelölése,így könnyedén tudod a megfelelő helyére illeszteni a képet.(Használd a „szabad alakítás” opciót.)
Utána „már csak annyi” dolgod van,hogy kiradirozod azokat a részeket amik nem kellenek, majd addig alakítod a színeket és az éleket amíg teljesen bele nem olvad a beillesztett kép az eredetibe. Ezt nem írom le részletesen,mert jómagam a Photoshop programhoz keveset értek… Sorry!

Ha úgy érzed hogy teljesen kész vagy,akkor elmented .PNG formátumban (Save As…,majd irány vissza a Game Graphic Studio-ba,ahol a középen lévő eredeti képre jobb klikk= Open,majd betallózod az elkészített,szerkesztett képet.
Utánn a jobb klikk a bal oldali sorban lévő megnyitott bin fájlra,majd válaszd az „Export selected file” opciót,amely paranccsal exportálja az elkészített,beillesztett képet az eredeti bin fájlba. („File has ben extrated.” Utána jobb klikk a középen lévő képre, Open,majd kiválasztod a Photoshop-al elkészített képet és elmented bitmap azaz .bmp formátumba.(„Textura has ben saved.”

Ezzel kész is az munka 2/3 része…

Game Graphic Studio bezár,irány a POC 1.0 program,ahol első lépésként vedd ki a pipát az Import texture lehetőségből. Most tallózd ki az elmentett .bin fájlt amit a Game Graphic Studio-val készítettél ( ha nem találod: akkor nem adta hozzá a kiterjesztést,de ezt a Total Commander-en keresztül te pótlólag meg tudod tenni manuálisan: egyszerűen a név után írd be hogy: .bin),majd kattints a PES-OEDIT lehetőségre.
Kicsit várj,bökj egy sört addig lazításképpen (vagy életkortól ill. igénytől függően fogyaszthatsz más frissítőt is)…addig valószínüleg „betölti” a szerkesztett képet a főablakba…Most pedig kattints az OEDIT-PES lehetőségre,és ha mindent a leírásnak megfelelően csináltál,akkor a következő feliratot kapod kisablakban:
„FACE IMPORTED! Ready!”

POC 1.0 bezár,és most vissza a Game Graphic Studio-ba,ahol jobb klikk a bal oldali sorban lévő megnyitott bin fájlra,majd válaszd az „Import file over this one” lehetőséget…majd válaszd ki az elmentett,módosított .bin fájlodat,aztán mentés. („File has ben imported.”

Elméletileg kész,remélem gyakorlatilag is jól sikerült.
Gratulálok!!!

Tipp:
Ha a leírtakat a saját arcképeddel csináltad végig,akkor az egyik korábbi fázisban elmentett .PNG fájl-t fel tudod használni a Become a Legend mod-ban!
Ha alapból ez volt a célod,akkor felesleges lecserélni egy már meglévő játékos arcát,tehát a .PNG fájl mentése után már nem kell folytatnod az importálást(GGS) és a .bin fájl cserét(POC1.0)…

Tipp:
Az arclistából (ha nem memorizáltad) meg tudod nézni,hogy melyik eredeti játékosnak módosítottad az arcát,így már csak az van hátra,hogy játékon belül ellenőrizd,hogy jól sikerült-e…


Remélem tudtam segíteni ezzel az összeállítással és ezentúl elárasztatok minket a jobbnál jobb FacePatch-ekkel…!

Üdv mindenkinek és jó munkát a szerkesztésekhez!



sirGalahad
2008.11.18


A programok,a video,a BIN térkép és az arclista nem az én művem,ezek más szerzők szellemi termékei részemről csak felhasználtam őket a leírás összeállítása érdekében!


Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára