Saját zenék berakása, saját zene csomag készítése
Szerző: Quaresma
Bevezető: A játékban a zenék a 0_sound.afs fájlban vannak, a szurkoló hangokkal együtt. Itt a lista a 0_sound.afs fájlban található zenékről. Ez azért jó, mert tudod, hogy melyik zenét melyik fájl helyére kell berakni.
1. A kiválasztott zenék gondolom mp3 formátumban vannak. Első lépés átkonvertálni wav fájlokba. Erre rengeteg program alkalmas. Ilyen például a dB power AMP konvertáló. Letöltöd és átkonvertálod vele a zenéket wav kiterjesztésű fájlokba.
2. A wav fájlokból adx fájlt készíteni. Ez sem nehéz, itt a leírás hogyan tudod megcsinálni.
3. Importálod az adx fájlokat a megfelelő helyre. Ehhez kell a 0_sound.afs fájl tartalmának leírása. Ez alapján tudod, hogy ha például a Master Ligába akarsz berakni egy zenét, akkor azt az unknown_00062 –fájl helyére kell berakni. Az importálást a Dkz Studio-val ajánlott végigcsinálni. Megnyitod a 0_sound.afs fájlt Dkz Studio-val. Kiválasztod azt fájlt, amelyik helyére bakarod rakni az újat, jobb klikk rá – import file és ott kiválasztod az új adx fájlt. Importálás után valószínűleg újra el kell menteni a 0_sound.afs-t, mert az importált zenék mérete nagyobb mint a korábbi fájlok mérete. Ennek folyamata: File – Save as, elmented a dat mappába 1_sound.afs néven, majd ha végzett, akkor visszanevezed 0_sound.afs –re, felül írva vele a régi fájlt.
4. Akik komplett zene csomagot készítenek és másokkal is megakarják osztani, azoknak még van egy lépés. Dkz Studio-ban kell készíteni egy dkz patchet, ami tartalmazza az új fájlokat. Ennek menete. Kijelölöd azokat a fájlokat, melyeket importáltál Dkz Studio-ban, majd Patch – New Patch (With Marked) opció. Ekkor egy új ablakban elhelyezi ezeket a fájlokat. Nincs más hátra, mint elmenteni egy tetszőleges néven, de dkz kiterjesztéssel. Ezt később bárki könnyedén tudja importálni.
1. A kiválasztott zenék gondolom mp3 formátumban vannak. Első lépés átkonvertálni wav fájlokba. Erre rengeteg program alkalmas. Ilyen például a dB power AMP konvertáló. Letöltöd és átkonvertálod vele a zenéket wav kiterjesztésű fájlokba.
2. A wav fájlokból adx fájlt készíteni. Ez sem nehéz, itt a leírás hogyan tudod megcsinálni.
3. Importálod az adx fájlokat a megfelelő helyre. Ehhez kell a 0_sound.afs fájl tartalmának leírása. Ez alapján tudod, hogy ha például a Master Ligába akarsz berakni egy zenét, akkor azt az unknown_00062 –fájl helyére kell berakni. Az importálást a Dkz Studio-val ajánlott végigcsinálni. Megnyitod a 0_sound.afs fájlt Dkz Studio-val. Kiválasztod azt fájlt, amelyik helyére bakarod rakni az újat, jobb klikk rá – import file és ott kiválasztod az új adx fájlt. Importálás után valószínűleg újra el kell menteni a 0_sound.afs-t, mert az importált zenék mérete nagyobb mint a korábbi fájlok mérete. Ennek folyamata: File – Save as, elmented a dat mappába 1_sound.afs néven, majd ha végzett, akkor visszanevezed 0_sound.afs –re, felül írva vele a régi fájlt.
4. Akik komplett zene csomagot készítenek és másokkal is megakarják osztani, azoknak még van egy lépés. Dkz Studio-ban kell készíteni egy dkz patchet, ami tartalmazza az új fájlokat. Ennek menete. Kijelölöd azokat a fájlokat, melyeket importáltál Dkz Studio-ban, majd Patch – New Patch (With Marked) opció. Ekkor egy új ablakban elhelyezi ezeket a fájlokat. Nincs más hátra, mint elmenteni egy tetszőleges néven, de dkz kiterjesztéssel. Ezt később bárki könnyedén tudja importálni.
Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.
« vissza a lexikon főoldalára |
---|