Csuka Csomag készítés PES6 (bpc)

Szerző: Quaresma , kis_galez
Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás

Csuka csomagok készítése a Boot Pack Creator progival PES6-hoz

Megjegyzés: Futtatásához Microsoft .NET Framework 1.1 vagy újabb szükséges!

1. A szükséges fájlok beszerzése:
- A programot letölthetitek >>INNEN<<
- A 205 csukát tartalmazó csomagot >>INNEN<<
- A 136 csukát tartalmazó csomagot >>INNEN<<
- A szükséges 3 fájlt pedig >>INNEN<<

2. A program telepítése, elindítása.
3. A 14 csuka berakása a kis keretekbe, egyszerűen a keretekre való kattintással.(A képeket 170*256 felbontásban kell berakni. Tehát job klikk a képre, Szerkesztés. Bejön a Paint. Fönt Kép --> Attribútumok. A kis ablakan átírhatjátok a felontást.)
4. A fájlok betallózása úgy ahogy a képen látható.
5. Start gomb megnyomásával elkészül az általad kívánt csukákat tartalmazó csomag. A csomagodat 2 fájl alkotja, az unknow_05322.bin és az unknow_05455.str



Kész is a csomagod.

A játékba úgy tudod berakni, hogy a két fájlt importálod a 0_text.afs fájlba Dkz Studio segítségével.
Ennek menete:

1. Dkz Studio elindítása.
2. File-Open paranccsal a játék dat könyvtárából a 0_text.afs fájl megnyitása.
3. A két fájl megkeresése a listában. Figyeljetek a jobb felső sarokban található legördülő menüre, az 6-os blokkban találjátok meg a két fájlt.
4. Ha megvan, jobb klikk a fájlra, majd "import file" és ott kiválasztod az importálni kívánt fájlt.
5. Ha túl nagy az importált fájl, akkor az egész AFS fájlt újra kell menteni. (File-Save as)

Ha kész a játékon belül Edit --> Edit boots. Kiválasztasz egyet a 9 közül, és az importált csukák a Reebok boots és az Adidas boots -ban lesznek.

Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.

  « vissza a lexikon főoldalára