Mezek, Stadionok, Labdák, Cipők telepítése a Kitserver használatával
Szerző: bajzi
Ebben a cikkben azt fogom taglalni, hogyan is kell használni a Kitserver nevű programot, hogy kiegészítőket tegyünk Pro Evolution Soccer 6 nevű játékunkba.
Kitserver telepítése
Első dolgunk a program telepítése. A programot ERRŐL a linkről tudjátok leszedni. Telepítése roppant egyszerű. A csomag tartalmaz egy kitserver nevű mappát. Ezt a teljes mappát másoljuk a játékunk gyökérkönyvtárába. Például: C:/Program Files/Konami/Pro Evolution Soccer 6. Lépjünk be a kitserver mappájába és indítsuk el a setup.exe fájlt. Ekkor ezt kell látnunk:
Kattintsunk az Install gombra. Ezt az ablakot kell látnunk, ha sikeres a telepítés:
Labdák telepítése
A letöltött labdáinkat a kitserver/gdb/balls mappába kell másolni, méghozzá a következő módon:
Egy labda 2 fájlból áll. Egy textúra és egy model fájlból. Hozzunk létre a balls mappán belül egy mdl nevű mappát. Ebbe a mappába kell majd a labdáink model fájlját másolni. A labdánk textúra fájlját pedig a legjobb ha a balls mappába másoljuk. Ezután nyissuk meg az itt található map.txt fájlt. A következő szintaxis szerint kell a labdánkat belerakni a map fájlba:
"A labda neve","a_model_fájl_neve","a_textúra_fájl_neve", tehát például:
"adidas Finale Capitano Grey","ariel_mdl.bin","adidas_finale_capitano_grey.bmp". A model fájl megadásánál nem kell megadnunk, hogy az mdl mappában van, a játék automatikus úgy kezeli, ha ilyen szintaxis szerint visszük be az adatokat. A map fájlban kb így kell kinéznie:
Cipők telepítése
A cipőinket a boots mappán belül kell elhelyeznünk. A játékos ID-jét a játékban lehet megnézni. Edit modeban Player editnél tudjuk megnézni. Ez alapján a map.txt fájlban a következő módon kell megadni a szintaxist:
Játékos_id-je,”Cipő_elérési_útja” Például: 194,"Puma/King/1.png"
Stadion telepítése
A letöltött stadionokat a stadiums mappába kell bemásolni. Amennyiben azt szeretnénk, hogy valamelyik stadiont automatikusan hozzárendelje egy csapathoz a játék, csak akkor kell a map.txt fájlba beraknunk. Ekkor ezen szintaxis szerint kell beírnunk a stadiont:
Csapat_id-je,”mappa_neve” Például: 45,"Liverpool"
Mez telepítése
Amennyiben már van mezcsomagunk feltéve a játékhoz, abban az esetben nem kell a map.txt fájlba nyúlkálnunk, hanem egyszerűen csak megkeresni az adott csapat mappáját az uni mappán belül, törölni a tartalmát, és bemásolni az általunk letöltött mappa tartalmát. Amennyiben olyan csapathoz szeretnénk mezeket telepíteni, amihez eddig nem volt, akkor menjünk a kitserver gyökérkönyvtárába, majd a docs mappába. Itt találjuk meg az uni.txt fájlt. Ebben van az összes csapat id-je. Keressük meg azt a csapatot, amelyikhez mezeket szeretnénk telepíteni. Amennyiben ez megvan menjünk vissza a GDB/uni mappába. Nyissuk meg a map.txt fájlunkat, és a következő módon vigyük be a mezünk elérési útvonalát:
Csapat_id-je,”mezek_elérési_útvonala” Például: 64,"EPLArsenal"
Kitserver telepítése
Első dolgunk a program telepítése. A programot ERRŐL a linkről tudjátok leszedni. Telepítése roppant egyszerű. A csomag tartalmaz egy kitserver nevű mappát. Ezt a teljes mappát másoljuk a játékunk gyökérkönyvtárába. Például: C:/Program Files/Konami/Pro Evolution Soccer 6. Lépjünk be a kitserver mappájába és indítsuk el a setup.exe fájlt. Ekkor ezt kell látnunk:
Kattintsunk az Install gombra. Ezt az ablakot kell látnunk, ha sikeres a telepítés:
Labdák telepítése
A letöltött labdáinkat a kitserver/gdb/balls mappába kell másolni, méghozzá a következő módon:
Egy labda 2 fájlból áll. Egy textúra és egy model fájlból. Hozzunk létre a balls mappán belül egy mdl nevű mappát. Ebbe a mappába kell majd a labdáink model fájlját másolni. A labdánk textúra fájlját pedig a legjobb ha a balls mappába másoljuk. Ezután nyissuk meg az itt található map.txt fájlt. A következő szintaxis szerint kell a labdánkat belerakni a map fájlba:
"A labda neve","a_model_fájl_neve","a_textúra_fájl_neve", tehát például:
"adidas Finale Capitano Grey","ariel_mdl.bin","adidas_finale_capitano_grey.bmp". A model fájl megadásánál nem kell megadnunk, hogy az mdl mappában van, a játék automatikus úgy kezeli, ha ilyen szintaxis szerint visszük be az adatokat. A map fájlban kb így kell kinéznie:
Cipők telepítése
A cipőinket a boots mappán belül kell elhelyeznünk. A játékos ID-jét a játékban lehet megnézni. Edit modeban Player editnél tudjuk megnézni. Ez alapján a map.txt fájlban a következő módon kell megadni a szintaxist:
Játékos_id-je,”Cipő_elérési_útja” Például: 194,"Puma/King/1.png"
Stadion telepítése
A letöltött stadionokat a stadiums mappába kell bemásolni. Amennyiben azt szeretnénk, hogy valamelyik stadiont automatikusan hozzárendelje egy csapathoz a játék, csak akkor kell a map.txt fájlba beraknunk. Ekkor ezen szintaxis szerint kell beírnunk a stadiont:
Csapat_id-je,”mappa_neve” Például: 45,"Liverpool"
Mez telepítése
Amennyiben már van mezcsomagunk feltéve a játékhoz, abban az esetben nem kell a map.txt fájlba nyúlkálnunk, hanem egyszerűen csak megkeresni az adott csapat mappáját az uni mappán belül, törölni a tartalmát, és bemásolni az általunk letöltött mappa tartalmát. Amennyiben olyan csapathoz szeretnénk mezeket telepíteni, amihez eddig nem volt, akkor menjünk a kitserver gyökérkönyvtárába, majd a docs mappába. Itt találjuk meg az uni.txt fájlt. Ebben van az összes csapat id-je. Keressük meg azt a csapatot, amelyikhez mezeket szeretnénk telepíteni. Amennyiben ez megvan menjünk vissza a GDB/uni mappába. Nyissuk meg a map.txt fájlunkat, és a következő módon vigyük be a mezünk elérési útvonalát:
Csapat_id-je,”mezek_elérési_útvonala” Például: 64,"EPLArsenal"
Regisztrált, bejelentkezett felhasználóinknak lehetősége van új szócikk írására is! Regisztrálni itt tudsz.
« vissza a lexikon főoldalára |
---|